Hoe bozer ik werd, hoe liefdevoller hij naar haar keek. Halina Reijn (43) had drie jaar een latrelatie met de Belgische cabaretier Roy Aernouts, gevolgd door een verhouding met theatertechnicus Karl Klomp en een flirt met oud-voetballer Edgar Davids. Daar deelt ze een foto van haar 33-jarige vlam. Het is heel bijzonder om elkaar daarin te steunen en te inspireren. Profiteer nú van onze speciale aanbieding: 8 nummers voor slechts € 19,95. Kinderwens Mijn moederschap zit ’m ook heel erg in mijn creaties, zoals m’n nieuwe film, die me heel gelukkig maakt.’ Maar bovenal zit Halina zo lekker in haar vel door haar relatie met Daniël. Halina vertelt: “We zijn samen en we zijn ongelooflijk blij met elkaar, maar we zijn niet al járen samen, dus het voelt nog pril. Wil je het laatste entertainmentnieuws als eerste ontvangen? Daar deelt ze een foto van haar 33-jarige vlam. Vaak gaat het over de balans tussen werk en rust. Catfishing, gehackte accounts, phishingmails, een vals sms’je van de bank: online oplichting neemt toe, dit coronajaar zelfs tot recordhoogtes. De actrice is inmiddels alweer wat jaren samen met de oud-voetballer, maar met hem in één huis gaan wonen? Beeld: Instagram Nu is Halina Reijn dan écht 42, heeft ze een kinderwens, maar geen kroost om voor te zorgen. ”Heh heh ️,” reageert goede vriend en acteur Robert de Hoog onder de foto. ‘Al leef ik echt niet in een rimpelloos meer. Gisteren werd in in het RTL4-programma Vijf Jaar Later opnieuw over dit gevoelige onderwerp gesproken. ( FOTO MARK KOHN) Halina Reijn … In een recentelijk Flair-interview zegt de actrice/regisseuse: ‘Ik ben nu 43, misschien gaat het nog gebeuren, misschien niet, dan ben ik ook heel vervuld. Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Meer informatie over browser ondersteuning. Wij kunnen onze artikelen alleen gratis toegankelijk voor je maken dankzij advertenties. Gepost op februari 3, 2020 by admin. op de set. Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Halina Reijn Vriend. Een vriend die erbij was, plaste zo'n beetje in zijn broek van het lachen. Nog een opvallende overeenkomst: Beide vriendinnen zijn aanmerkelijk ouder dan De Ridder. Kim Putters. De 35-jarige Reijn had een relatie met geluidstechnicus Karl Klomp. Eerder deelde ze al een foto van haar nieuwe liefde op Instagram, maar daar stonden ook andere collega’s van haar op. De actrice was onder meer te zien in films als Zwartboek en Ik Omhels Je Met Duizend Armen. © 2020 DPG Media Magazines B.V. | www.libelle.nl onderdeel van DPG Media Magazines groep, De nieuwste trucs van online oplichters: “Nóóit geld overmaken zonder dat je die persoon écht hebt gesproken”, Hoe sterk is jullie relatie? Vriend Daniël de Ridder lijkt ‘de oplossing’ te zijn, of toch niet? Dít is de nieuwe vriend van actrice Halina Reijn Halina Reijn (41) maakt vandaag bekend dat ze een relatie heeft met oud-Ajacied Daniel de Ridder. © 2020 DPG Media Magazines B.V. | www.story.nl onderdeel van DPG Media Magazines groep. Halina Reijn:vrijgezel, Relaties, Familie & Vrienden Halina Reijn vrijgezel met ex-partners Met wie is Halina Reijn aan het daten in 2020? Het is de eerste officiële foto die ze van haar verkering plaatst, waardoor het nu voor de hele buitenwereld duidelijk is dat ze bij elkaar horen. Maar soms kan ik mijn werk slecht loslaten en dan zegt hij wel: Ga lekker naar je eigen huis om te werken, ga niet bij mij thuis kantoortje zitten spelen. ‘Ik denk dat het voor ieder mens goed is om een eigen plek te hebben. De actrice is inmiddels alweer wat jaren samen met de oud-voetballer, maar met hem in één huis gaan wonen? Dat bevestigt de actrice op Instagram. Daniël de Ridder blijkt grote liefde, maar: Halina Reijn peinst niet over samenwonen. Halina had vorig jaar nog een korte relatie met ex-voetballer Edgar Davids.