Ik beveel dit restaurant, maar u moet bellen voor reserveringen voor u klaar. Zeer goed eten zelfs voor vegetariërs, ik vond de verspreiding en ook de mango lassi was heeft de sfeer is erg mooi en het personeel erg vriendelijk, Heb hier al een paar keer gegeten terwijl op zakenreizen naar Milpitas. Best local restaurants now deliver. About Us Culture De plaats is altijd druk en druk. Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu. Belangrijkste gerechten zijn groot genoeg voor twee in mijn opinie. Order online and track your order live. Ik beveel het lam kabob...erg goed!...De barman, Orlando is geweldig! Wat aan te bevelen? Tenzij u plan te zitten aan de bar, aankomt op weekdagen van 11 :45 of vooraf bellen voor een reservering. anders wilt proberen is dit een geweldige plek om te gaan. Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren. Čeština English Español Indonesian Italian Polish Português (BR) Português (PT) Slovenčina Türkçe Vietnamese. Voor het diner, de wachttijd kan lang, dus we eten altijd aan de bar. Ik vond ook de prijs ten opzichte van de porties waren ook goed. Ik heb er nu drie keer geweest en elke keer is het eten uitstekend. U kunt vertellen dat dit restaurant is speciaal door gewoon hoe druk het is ... altijd. De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. De barman, Orlando is geweldig! Wanneer de druk handelspotentieel en ik voor een ontspannende lunch kijken, maak ik een koopdrang toeslaat, proberen te Dishdash voor 12 :00 uur te arriveren waar er altijd kamer aan de bar. 1 van 338 restaurants in Milpitas. Geweldige plek met vrienden of collega's, luidruchtige maar leuke sfeer. I especially recommend the lamb dishes .... the lamb is so tender and flavorful and great wth a glass of red wine! Kan iemand met een glutenvrij dieet goed eten bij dit restaurant? Personeel is erg vriendelijk, de barman in het bijzonder. Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Dishdash Middle Eastern Grill. The food is a mix of Indian and Mediterranean food. Dishdash Milpitas: één van de beste plekken voor lunch. Get delivery from DishDash super-fast to your door. Ik geef toe dat gedeeltelijk tot het rundvlees brochettes hoewel. yam dish dash mp3, dish and dash milpitas, dishdash milpitas reservation, dishdash menu, hindi film dish dash mp3. yam dish dash mp3, dishdash milpitas reservation, dishdash menu, hindi film dish dash mp3, dish and dash milpitas. Dishdash Menu Niets...heeft mij nog niet teleurgesteld! Dit is altijd druk - goed eten, gezonde keuze, nice buzz naar de plek. had ik vegetarisch hoofdgerecht, dat was absoluut geweldig. De rotisserie kip en vegetarisch in afvoer is een goede keuze. Geschikt voor vegetariërs, Veganistische opties, Glutenvrije opties, Er zijn nieuwere beoordelingen voor Dishdash Middle Eastern Grill. Het eten is geweldig. Mijn vrienden hadden verschillende voorgerechten die waren ook erg goed. We zullen zeker hier op onze volgende reis terugkomen. Personeel is erg vriendelijk, de barman in het bijzonder. Uitzicht. Delivery & Pickup Options - 3850 reviews of DishDash "This is a great little restaurant for lunch or dinner with a small group of friends or even a date. U hoeft nooit een leeg glas en hij behandelt u als een oude vriend iedere keer als hij ziet u! Probeer het!Meer. Ik ging zitten aan de bar en kregen geweldige service en...superfastMeer, Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in Nederland. Dit is een goede optie...wanneer u zoekt naar kebabs.Meer. About Us Culture beschouwd als we ooit hebben gehad. English. Tenzij u plan te zitten aan de bar, aankomt op weekdagen van 11 :45 of vooraf bellen voor een reservering.Meer, Ik had alleen een paar voorgerechten voor diner: humus met shoarma en een ander gebaseerd op aubergine met tomaat, walnoten en ui. Probeer het! De plaats is een beetje lawaaierig: ik zou niet aanraden hosting er een formeel business lunch. Dit restaurant is een goede reden om een hotel in dit gebied te kiezen! Het eten in de Milpitas één is fantastisch en beter dan het Svale locatie. Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden. The Dishdash Restaurant Group serves, quality, sourced, and made-fresh-daily Middle Eastern fare. Ook ik vond dat de service was geweldig en de sfeer ontspannen. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. ADVERTISEMENT. Čeština English Español Indonesian Italian Polish Português (BR) Português (PT) Slovenčina Türkçe Vietnamese. Ik beveel dit restaurant, maar u moet bellen voor reserveringen voor u klaar.Meer, Tijdens een zakenreis met drie associates hadden we hier lunchen en dineren. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden. Goede midden-oosterse grill met kabab gerechten. Restaurant menu, map for DishDash Milpitas located in 95035, Milpitas CA, 181 Ranch Dr. Ik vond ook de prijs ten opzichte van de porties waren ook goed. English. Ik werd doorverwezen naar dit restaurant van een vriend van mij en ik moet zeggen dat het uitstekend! We zullen zeker hier op onze volgende reis terugkomen. zijlijn zoals anderen het kostbare tafels grab. About Zomato. Als u eens iets...anders wilt proberen is dit een geweldige plek om te gaan. Machinevertalingen weergeven? Als u wilt een stoel, zorg ervoor dat u reserve. Het milieu is hectische en hoge energie. Zeer vriendelijke service Hoewel onze eigen stad heeft tal van geweldige Midden-Oosters eten, diverse gerechten die we hadden waren de beste...beschouwd als we ooit hebben gehad. Dit restaurant is een goede reden om een hotel in dit gebied te kiezen!Meer, Waar ik geweest ben voor dit Gerecht en bliksem en de ene in Mt. Zeer onder de indruk van dit restaurant, het menu, de kelners en het eten voorbereiding. De plaats is een beetje lawaaierig: ik zou niet aanraden hosting er een formeel business lunch. De kabobs zijn niet van deze wereld! Beide heerlijk. Een reservering maken. Het is op zondag gesloten. InterContinental (IHG) Hotels in Milpitas, Hotels in de buurt van Ed Levin County Park, Hotels in de buurt van BAPS Shri Swaminarayan Mandir, Hotels in de buurt van Jose Higuera Adobe Park, Hotels in de buurt van St. John The Baptist Catholic Church, Hotels in de buurt van Shreemaya Krishnadham, Hotels in de buurt van Jain Centre of Northern California, Hotels in de buurt van Milpitas City Hall, Hotels in de buurt van Mount Olive Lutheran Church, Hotels in de buurt van (SFO) Internationale Luchthaven SFO, Hotels in de buurt van (SJC) Internationale Luchthaven Mineta San Jose, Hotels in de buurt van (OAK) Internationale Luchthaven Metropolitan Oakland, Restaurants in de buurt van Dishdash Middle Eastern Grill, Mexicaans/Zuid-Westers restaurants in Milpitas, De beste Bento (Japanse lunch) in Milpitas, Restaurants voor diners met groepen in Milpitas. meer. Delivery or takeout! About Zomato. Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. heeft mij nog niet teleurgesteld! Hier geweest voor zowel lunch als diner. Uitstekende service, een Eten en Nice Decor. ADVERTISEMENT. Dishdash Milpitas Menu - View the Menu for Dishdash Milpitas on Zomato for Delivery, Dine-out or Takeaway, Dishdash menu and prices. The menu is HUGE and portions are just right. We classificeren deze hotels, restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn. Get breakfast, lunch, dinner and more delivered from your favorite restaurants right to your doorstep with one easy click. 1,036 were here. View menu and reviews for DishDash Milpitas in Milpitas, plus popular items & reviews. Ik geef toe dat gedeeltelijk tot het rundvlees brochettes hoewel. U hoeft nooit een leeg glas en hij behandelt u als een oude vriend iedere keer als hij ziet u! Zorg ervoor dat uw gehele partij met u is niet anders zal je jezelf zoek wachten op de...zijlijn zoals anderen het kostbare tafels grab.Meer, Dishdash ligt op korte rijafstand van mijn werk. Order with Seamless to support your local restaurants! Bedankt voor het geven van een waardering. No delivery fee on your first order. Dishdash Middle Eastern Grill, Milpitas: Bekijk 210 onpartijdige beoordelingen van Dishdash Middle Eastern Grill, gewaardeerd als 4,5 van 5 bij Tripadvisor en als nr.